Sunnuntaina 6.7. suunnattiin oman perheen kesken kohti Karjaan näyttelyä. Sami meni näyttelyn ajaksi juoksulenkille, Jacky tuli kehän laidalle kannustamaan ja Mickyn kanssa oltiin tositoimissa. Tuomarina tällä kertaa Ingrid Hein Virosta. Micky keräsi taas potin talteen ollen jälleen PU1, sai kolmannen SERTin ja oli lopuksi VSP. Huisi jätkä!

SERT, VSP Suvituikun King-Bear & SERT, ROP Merry Moonray´s Lucky Charm

Näyttelypaikalta ajettiin Hankoon ja hengailtiin siellä & käytiin syömässä. Tuuli oli tosi kova ja merenrannassa meinasi tulla suorastaan kylmä.

IMG_4957-normal.jpgIMG_4980-normal.jpgIMG_4960-normal.jpgIMG_4968-normal.jpgIMG_4983-normal.jpg

Niinpä ajeltiin iltapäivällä takaisinpäin Tammisaareen, josta oltiin varattu majoitus su-ma väliseksi yöksi. Tosi kiva ja kaunis paikka tuo Tammisaarikin. Hotellin takapihalla otin Mickyn pokaali ja poikien lomaposet.

Maanantaina aamulla saatiin kuningasajatus lähteä ajamaan Porvoon kautta kotiin. Onhan se toki melkein matkanvarrella… Eipä me siellä muuta, kun käytiin vähän shoppailemassa. Niinpä sitä tuli tänä kesänäkin tehtyä miniloma Suomessa, kuten monena kesänä aiemminkin.

Viikolla oli hyvä keli ja tulipa hyvä fiilis, kun sain kaikki huushollin matot pestyä sekä tehtyä muutenkin kaikki kotihommat (vaatehuoneen siivoomista lukuun ottamatta…) jotka halusinkin lomalla tehdä. Loppuviikosta tein taas myös havainnon oman mielen muutoksista. Kun olen nyt tietoisesti opetellut ja kehittänyt positiivista ajattelua. Aina aiemmin on vähän koko viimeinen lomaviikko tai ainakin useampi päivä mennyt siihen, että on vaan harmitellut, kun loma loppuu. Nytpä sellasta fiilistä ei tullut kuin sunnuntaina illalla hetkeksi. Pystyin ennemmin näkemään ne ihanat takana olevat 3 lomaviikkoa. Ehkä mä tosiaan opin kaiken aikaa.

Torstaina saatiin ihania vieraita, kun Anja ajeli koirien kanssa meille. Käytiin ensin Riihivalkamassa lenkillä ja sitten hengailtiin vielä meidän pihalla. Koirat selvästi nauttivat kovasti.

IMG_5063-normal.jpgIMG_5066-normal.jpgIMG_5069-normal.jpgIMG_5075-normal.jpgIMG_5073-normal.jpg

Mickyn ihana äiti Jaffiina ♥

Perjantaina nautiskelin viimeisestä lomapäivästä käymällä ekan kerran ikinä koko hieronnassa. Olipa ihanan nautinnollista ja rentotuttavaa. Illalla kävin kaiman luona vähän valokuvaamassa koiria ja sen jälkeen mentiin vielä Poutalan kanssa Elonkiertoon lenkille.

Kaverikuvat ♥

Lauantaina puuhastelin niitä näitä koirien kanssa pihalla ja otin ihan vaan rennosti. Iltasella tuli Poutala laumansa kanssa. Ensin syötiin, sitten käytiin lenkillä ja taas syötiin. Savustin meille lohta uusien perunoiden keralle ja salaattia myös. Lenkillä käytiin jälleen Riihivalkamassa ja siitä ajettiin Saareen plutaamaan veteen. Tuli muuten todistettua, että ihan helposti kulkee Caddyssä 2 ihmistä, 4 käppänää ja 2 collieta. Johan siinä taas jo nälkä tulikin, joten meillä vielä vähän nautiskeltiin vohveleita kera tuoreiden mansikoiden ja jäätelön. Namskis! Olipas kiva ilta.

IMG_5367-normal.jpgIMG_5372-normal.jpgIMG_5373-normal.jpgIMG_5454-normal.jpgIMG_5420-normal.jpg

Sunnuntaille ei ollut mitään ohjelmaa, joten siinä se viimeinen lomapäivä lipui kohti arjen haasteita.