Tiistaina oli tavoitetokon vuoro kentällä. Jacky aloitti hyppynoudolla, jossa haukkua päykytti niin, että oli pakko keskeyttää liike ja huomauttaa karhua… No sen jälkeen meni pienemmällä äänellä ja ihan hyvällä draivilla, mutta tarvii silti alkaa nyt kovasti palkkaamaan takaisinhyppyä. Tunnari oli suorittanut katoamistempun karhun kovalevyltä
Keskiviikkona käytiin pitkästä aikaa Loten kanssa lenkillä. Lotella oli mukana vain ”tynkälauma” eli Miukku ja Niilo. Lenkin jälkeen Niilo meni uiskentelemaan koirarannalla uima-ankkansa kanssa. Sitten karhukin halusi hienon ankan ja niinpä karhu ja perhonen leikkivät yhdessä pienellä ankalla
To-pe aikana ei mitään kummempia tapahtunut. Jackyn kanssa kävin tekemässä lyhyitä, kaikki onnistuu treenejä kentällä ja fiilistelemässä kisoja varten. Meillä on muuten ihan sairaan hieno kenttä nyt