Hitaana hämäläisenä varasin meidän pentusille Lentsun tokoyksärin parisen viikkoa ennen kuin syntyivät wink Eilen sitten viimein pakattiin Anjan kanssa Jacky ja Jaffi takaloossiin ja pentuset takapenkille ja otettiin suunnaksi Turku. Täpinöissäni odotin yksäriä kuin kuuta nousevaa ja monta viikkoa. No enpä taaskaan joutunut pettymään smiley Mä kyllä niiiiiin tykkään Lentsun opeista, kun ne sopii mun ja Jackyn (ja varmasti jatkossa myös Mickyn) treenaamiseen kuin nenä päähän cheeky


Pennut aloittivat ensin ja tekivät oman tuntinsa vuorosysteemillä. Ensin tsekattiin ruutuun juoksemista kupille. Tää tarvii nyt ottaa ehdottomasti treenilistalle! Luoksetulo pentumalliin on ihan kunnossa. Noutoa tehtiin tunnarikapulalla ja tässäkin tarvii muistaa vaan tehdä reilua heittoja, koska kapula palautui kyllä kaukaakin yes Alustalle menoa olen Mickyn kanssa tehnytkin, mutta en ole tarpeeksi keskittynyt kriteeriin ja palkkion suuntaan. Nyt ne saatiin kuntoon ja näin syntyi kiva jatkumo toistosta toiseen. Sitten tehtiin myös kierron kautta perusasentoon ja seuraamaan tuloa. Niin ja tietty samalla jutskattiin monista muista asioista myös smiley Siinä sitä on roppakaupalla leikkimistä pennun kanssa yes Mää niiiiiiin tykkäsin ja Micky myös heart Tää tuli just oikeaan kohtaan, etten ehdi ihan kauheesti tehdä kaikkea väärin pennun kanssa wink

Jaffi teki oman osuutensa pentujen jälkeen ja Jacky pääsi viimeisenä. Intoa ainakin oli autossa odottamisen jäljiltä wink Mulla oli selvät sävelet Jackyn kanssa, että mihin tarvittaan apuja, jotta treenaaminen etenee. Ensin otettiin ruutua. Siinä kun on nyt ilmennyt muutama juttu, kun lähetyspaikka on muuttunut voittajan jälkeen. Tämä tuli kuntoon pienemmällä kuin oletinkaan surprise Sitten katsottiin zetaa, kun Jacky on alkanut arpoa jäävät liikkeet. Virhe saatiin esille ja siihen lääkkeeksi kuunteluleikkiä sekä tietty sitten kokonaisuuden treenaamista sopivassa suhteessa. Kolmantena oli vuorossa ohjattu ja vähän on siinä menty nyt metsään, kun olen toiminut yhden kesällä meitä kouluttaneen neuvoilla... Olis vaan pitänyt uskoa, kun itsellä oli heti sellainen olo, ettei tunnu ihan ok:lta meille... Ilmankos homma ei ole edennyt ihan toivotulla tavalla, kun olen tehnyt asian liian sekavaksi Jackylle no Nyt nämä selkeämmät treenit kehiin ja uskon liikkeen paranevan nopsaan. Sen verran oli vielä aikaa, että tsekattiin mua vaivannut Jackyn edistäminen kahden askeleen eteenpäin siirtymisessä. No joo! Ja peilin eteen pöljä ohjaaja angry Olen harpponut liikkeelle sellasta vauhtia, ettei Jacky ole millään voinut aavistaa tulevaa pysähdystä. Heti alkoi toimia, kun tein vähän maltillisemmin ja keskityin omiin jalkoihini. Kiitos Lentsu niiiiiiin paljon! Jo ennestään tapissa ollut treenimotivaatio on nyt ihan taivaissa laugh


Tänään mulla oli itellä hieronta, joten otettiin poikien kanssa rennosti ja ulkoiltiin kotimaisemissa ja vähän treenattiin sisällä.