Eilen pikkukarhulla oli ehkä tähän astisen elämänsä kivoin ja rankin päivä. Ensin päivällä mentiin Kiana-siskon kanssa jälleen Loimaalle pentukouluun. Opiskelun jälkeen suunnattiin Elonkiertoon, jonne otettiin myös äiti mukaan. Paikalle tulivat myös Kaneli-veli sekä Edu-iskä. Lähes koko perhe siis koossa.

Sää oli mitä parhain ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Ensin lähdettiinkin koko porukan kanssa lenkille. Micky jatkakoon tarinaa tästä itse.

Kaneli-veljen kanssa asustaa 5-vuotias Kaapo (on muuten tosi kiva pikkupoika), jolla oli ihan mahtavan ihana pipo.

Pentutreffit%20011-normal.jpg

Jostain syystä se vietiin meiltä aika nopsaan pois, mutta onneksi Kaapolla oli myös hanskat.

Pentutreffit%20020-normal.jpg

Iskäkin hengaili meidän kans.

Pentutreffit%20046-normal.jpg

Mitäs luulette, ollaanko sukua?

Pentutreffit%20047-normal.jpg

Yhdestä puskasta löyty ihan älyttömän puoleensa vetävä tuoksu ja koko meidän perheen se sinne vetikin.

Pentutreffit%20093-normal.jpg

Sitten me vaan juostiin ja juostiin ja juostiin.

Pentutreffit%20111-normal.jpgPentutreffit%20114-normal.jpg

Ja tietty myös verrattiin, kenellä on suurin suu ja hienoimmat hampaat.

Pentutreffit%20119-normal.jpg

Tietty noi ihmiset halus meidät istuttaa lumikasaan, että saatiin jotain perhepotretteja. Tässä mä olen mun iskän kans. Me ollaan aikas komeita!

Pentutreffit%20156-normal.jpg

Sitten otettiin äitikin kuvaan mukaan.

Pentutreffit%20228-normal.jpg

Ja sisko & veli myös.

Pentutreffit%20131-normal.jpg

Vasemmalta Kaneli, Kiana ja mä.

Pentutreffit%20212-normal.jpg

Ulkoilun jälkeen me jatkettiin vielä hengailua ja leikkimistä meidän vauvakodissa. Ja nyt muuten päästiin jo ihan leikiten sinne sohvalle, mihin kovin teki mieli jo 6kk sitten. Mulla on kyllä ihan älyttömän kiva perhe. Ja "mummolan" ihmiset, Jerry-sedän Elina, Kanelin ihmisperhe ja tietty "kasvis"-Anja ja mun oma kotiväki on ihan mahtavaa sakkia. Kyllä on käynyt pienellä koiranpojalla hyvä tuuri, kun moiseen porukkaan olen saanut syntyä. Illalla kotona tulikin uni silmään ehkä nopeimmin ikinä. Mä kuulemma ihan kaaduin lattialle niin, että tömähti. Siinä oli kiva jatkaa unen merkeissä päivän touhuja. Niiiiiiiin iso kiitos kaikille. T. Micky